عمو ..الساعه كام

الثلاثاء، 1 يونيو 2010

زهقانه


زهقانة اوي اوي
ومش عارفة أنا عايزة إيه بالضبط
ساعات بحس اني فرحانة
وعايزة أهرز
وأضحك
وأتكلم
وبعديها بدقايق أحس إني متضايقة
ومخنوقة
ومش طايقة نفسي
والدنيا مقفلة في وشي
وعايزة أعيط
مش عارفة مالي
وعايزة إيه
وفيا إيه!!!!

هناك 5 تعليقات:

  1. بسم الله الرحمن الرحيم
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

    اقري جزء قرآن بعد صلاة الفجر مباشرة كل يوم يا منو وبجد عن تجربة نفسيتك هترتاح كتير جدا

    حاجة جربتها مؤخرًا وهي الشفع والوتر لأني أعترف اني كنت بكسل أصلي حاجة بعد العشا

    لكن حقيقي ومش بهرج التلات ركات دول لما صليتهم حسيت اني انتقلت لحالة نفسية مختلفة تماما ويمكن دا كان نابع من اني وبتكلم جدا حسيت وشي منور وحبيت نفسي قوي

    سارة صحبتي لما بقت مؤخرا تصحى تصلي الفجر وكانت قبل كدا مش بتقدر تصحى تصليه في ميعاده قررت تعمل لنفسها عقوبة علشان تلتزم بأنها تصحى كل يوم تصليه في ميعاده فقررت ان اليوم اللي يضيع عليها صلاة الفجر في الميعاد تقرر انها تصوم اليوم دا بالكامل

    كانت فكرة جميلة منها وخلتها تصحى كل يوم تصلي الفجر في ميعاده لأنها بتحب الأكل جدا وبتصوم رمضان ببركة دعا الوالدين D:

    ردحذف
  2. وعليكم السلام يا نونو
    انا بقرا فعلا كل يوم جزء قرآن بس على مدار اليوم
    بعد كل صلاه اقرأ شويه ومنتظمه على كده من فتره

    وأن شاء الله بردو هحاول انتظم على الشفع والوتر كمان


    وعقاب الصوم للى بيحب الاكل ده
    اسئلينى انا عليه

    ردحذف
  3. امممممممممممممم

    بصى يا بنتى قولى يارب وهتلاقى كل شئ بقى تمام

    وانتى اساسا مش عارف مالك مش مش طايقة جلدك اساسا .!!
    >p

    ردحذف
  4. ياااااااااااااااااارب

    هههههههههههه
    انا؟!
    أنا يا امشير مش طايقه جلدى ؟

    ردحذف
  5. امممممم هو تقريبا كل الناس بتحس الاحساس ده بس انتى اكيد ف حاجات بتفكرى فيها هى اللى بضايقك عشان كده بتحسى انك مضايقه اوقات ربنا يوفقك وتفضلى فرحانة علطول

    ردحذف