عمو ..الساعه كام

الأحد، 5 أبريل 2009

بوست ميتسماش

حاااااااااااااااااااااااااليا فى الاسوااااااااااااااااااااااااااااق
هبل وعبط وجنان وروشاااااااا
(سيدى يا سيدى)

لالالالالالالالالالالالالالا
دى مش بتاعه طارق الشيخ
دى بتاعتى انا
هبل معانا تبقى بتنجانا
شعارى فى الحياه دايما
ليه اهبل اهبلى لوحدى طالما ممكن نهبل كلنا
نيهاهاهاهاهاهاهاهاهاها
وفى ختام هذه الحلقه
احب اهدى اغنيه يا ضنايا انت
للواد كلالا
كانت معكم مراسلتكم من مدونة هبل معانا
ام كلالا
لولولولولولولللولووللولولولولولولوللولولولولولى

هناك 6 تعليقات:

  1. السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    بسم الله الرحمن الرحيم
    لي الشرف ان اكون اول تعليق على اول بوست في هذه المدونة
    مبروك عليكي المدونة ومعلش ملحقتش اقرأ البوست لأني مستعجلة جدا لأني في رحلة مرتبطة بالجروب بتاعي

    طبعا درنا بس مفيش وقت كمان اسجل دخول

    ردحذف
  2. تاني تعليق في المدونه

    ميغسي علي الكومنت اللي ضفتيه عندي ياكهرمانه

    بتفكريني بانتيمتي التانيه لما كانت بتنزل سلسه كهرمانه

    *********

    طبعا مدونتي نالت الشرف انها كانت من اول المدونات اللي ضفتي فيها رد بالاكونت دا

    بس مش تعرفينا انتي مين يعني ومدونتك التانيه ايه ولا حابه تكوني مجهوله

    ولا حابة تكون فوازير رمضان اوكش بس انا مش بحبها

    يلا انا ماشيه بقي وميغسي بيكو علي الكومنت

    مبروك المدونه ياكهرمااااااااااااااااانه

    ردحذف
  3. دورنا القمر منورانى يا عثلايه والشرف ليا انا يا قمر
    الله يبارك فيكى يا رب
    رحله سعيده يا قمر

    ردحذف
  4. كيارا عندى هنا
    يا مرحبا يا مرحبا
    وبعدين يعنى لا مغسى على واجب

    مش عارفه انا بفكر ناس كتير بأنتيمتهم ليه!!!!!!

    *******
    الشرف لمدونتى انا انك تكونى من اول المعلقين عليها يا قمر
    زورينى على طووووول

    ردحذف
  5. مش قولتي برده انتي مييييييييييييييييييين

    ولا حاب ة انها تكون في السكرته

    ردحذف
  6. هههههههههههههههههههه
    لا ابدا والله بس نسيت
    بس انتى مش تعرفينى انا اول مدونه اعملها دى
    التانيه كانت تبع منتدى
    البوست اللى جاى ان شاء الله هعرفكو بنفسى

    ردحذف